Ανδρέου Εύη

Η Εύη Ανδρέου γοητεύεται από κάθε τι που επίκεντρο έχει τον άνθρωπο. Μέσα από μια μακρά πορεία και αναρίθμητους σταθμούς στης ζωής της -τον αθλητισμό, την ψυχολογία, την επικοινωνία, το θέατρο, τη φιλοσοφία, την κοινωνιολογία-, τις μικρές και μεγάλες στιγμές της καθημερινότητας, κρατά πολύτιμες αποσκευές. Αναγνωρίζει ως θεμέλιους λίθους για κάθε ποιοτική αλληλεπίδραση τη βαθιά γνώση και κατανόηση της ανθρώπινης φύσης και την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Λατρεύει το «μοίρασμα», διδάσκει και «μεγαλώνει» μέσα από εργαστήρια, συνεδρίες, ομιλίες, συγγραφές και άλλες δράσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ανδρομάχη Μπούνα

Η Ανδρομάχη Μπούνα σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία και Ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου και διδακτορικού διπλώματος στο πεδίο της «Κοινωνιολογίας του Φύλου» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Υπήρξε ακαδημαϊκός υπότροφος στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και Πανεπιστήμιο Πατρών. Σήμερα είναι διδάσκουσα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου διδά-
σκει θέματα ταυτότητας φύλου και κοινωνιολογίας της οικογένειας. Παράλληλα, είναι μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου - η έρευνά της επικεντρώνεται στη «Σχολική βία με βάση τη σεξουαλική ταυτότητα στην Ελλάδα και την Αλβανία». Εργάζεται επίσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών ως ερευνήτρια για το έργο «BRING-IN». Έχει λάβει μέρος σε πολλά επιστημονικά συνέδρια και έχει εκδώσει τρία βιβλία για θέματα φύλου: Η Κερασοβίτισσα Μάνα. Από τα χρόνια της τουρκοκρατίας μέχρι σήμερα. Ιστορική, κοινωνική, πολιτισμική και ανθρωπολογική προσέγγιση (Εκδόσεις Δωδώνη, 2017), Η Κερασοβίτισσα Νύφη. Ιστορίες ζωής και ανθρωπολογική ανάλυση (Εκδόσεις Δωδώνη, 2019) και Η διαμόρφωση της έμφυλης ταυτότητας. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου (Εκδόσεις Πεδίο, 2019).

Άντζελα Γεωργοτά

 Η Άντζελα Γεωργοτά γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1977. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, στο τμήμα της Ελληνικής Φιλολογίας. Εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως φιλόλογος από το 2003. Ποιήματά της έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα Αυγή, στα λογοτεχνικά περιοδικά Θευθ, Μανδραγόρας, Δίοδος, Παρέμβαση, Οδός Πανός και σε ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, ενώ έχει βραβευτεί σε ποιητικούς διαγωνισμούς. Το 2017 ολοκλήρωσε τη φοίτησή της στο μεταπτυχιακό «Δημιουργικής Γραφής» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το 2021  στο μεταπτυχιακό του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Μουσειολογίας με τίτλο «Διαχείριση και Ανάδειξη Πολιτιστικής Πληροφορίας». Παράλληλα από το 2008, σκηνοθετεί και επιμελείται μαθητικές παραστάσεις. Η πρώτη της ποιητική συλλογή «Στην πιθανότητα στηρίζεται η αγάπη» εκδόθηκε τον Μάρτιο του 2016 από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη, ενώ η δεύτερη ποιητική της συλλογή με τίτλο «Το ανεπίδοτο της συντριβής» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κουκκίδα (Οκτώβριος 2017). Tον Απρίλιο του 2021 κυκλοφόρησε η ποιητική της συλλογή «της μοναξιάς θαλλόφυτα» από τη σειρά Καρυοθραύστις/Ρώμη, αρ.2. Παράλληλα, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πανός το πόνημά της «Γώγου και Σέξτον, Η απόσταση που τις ενώνει». 

Αντώνης Ζαΐρης

Ο Αντώνης Ζαΐρης γεννήθηκε  στον Πειραιά. Σπούδασε Πολιτικές επιστήμες και έκανε Μεταπτυχιακές σπουδές (ΜΒΑ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Η διδακτορική του διατριβή ήταν σε  θέματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Έχει υπηρετήσει για 32 χρόνια ως Διευθυντικό Στέλεχος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ και Γενικός Διευθυντής σε διάφορες Πολυεθνικές και Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις, ενώ έχει υπηρετήσει και το Δημόσιο μάνατζμεντ μέσα από θέσεις ευθύνης. Σήμερα είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις, Πάφος, καθώς και Αναπληρωτής Αντιπρόεδρος του ΣΕΛΠE.

Eίναι συγγραφέας 17 βιβλίων εκ των οποίων τα 10 τα έχει συγγράψει με τον Γιώργο ΣταμάτηΕχει βραβευθεί για το σύνολο του έργου του από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, την Διεθνή Ακαδημία Ηγεσίας, την Διεθνή Ακαδημία Τεχνών και το Λογοτεχνικό περιοδικό Κέφαλος.

Αντώνης Ζαΐρης
Αριστοτέλης Κοΐνης

Αριστοτέλης Κοΐνης

Ο Δρ. Κοΐνης Αριστοτέλης είναι Κλινικός Ψυχολόγος και εργάζεται σε Ελληνικό Δημόσιο Νοσοκομείο καθώς και διδάσκει στα μεταπτυχιακά προγράμματα του Aegean College, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια του Christ Church University και του Coventry University του Ηνωμένου Βασιλείου, και στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Είναι εκπαιδευτής σε εκπαιδευτικά προγράμματα του Τομέα Ψυχικής Υγείας του Υπουργείου Υγείας. Δίνει διαλέξεις για θέματα Ψυχολογίας σε φορείς, συμμετέχει με ανακοινώσεις σε Ελληνικά και Διεθνή συνέδρια. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά. Έχει μετεκπαιδευτεί και επιμορφωθεί στην Κλινική Ψυχολογία, στην Ψυχοπαθολογία παίδων, εφήβων, ενηλίκων, στη Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία, στην Ομαδική Θεραπεία και στο Ψυχόδραμα.

Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα είναι πολλά και τα συνδέει, με γνώμονα την επιστήμη της Ψυχολογίας, τη θεραπεία και την εκπαίδευση.

Είναι συγγραφέας του βιβλίου “Ηθική παρενόχληση (mobbing) / η αδιόρατη απειλή στο ψυχικό κόσμο των επαγγελματιών υγείας”, εκδ. Ἡδυέπεια (2020).

Ασημίνα Μερτζάνη

Η Ασημίνα Μερτζάνη είναι εκπαιδευτικός και υπηρετεί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με αντικείμενο τις Κοινωνικές Επιστήμες. Είναι απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Αθηνών.

Το 2009 ολοκλήρωσε το αγγλόφωνο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο Westminster University με τίτλο «Specific Learning. Difficulties - Dyslexia - Etiology and Symptoms», MSc Ειδικής Αγωγής και το 2017 το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών MSc «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).

Ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων επιμορφώνει εκπαιδευτικούς στο αντικείμενο των Παιδαγωγικών και Κοινωνικών Επιστημών, σε συνεργασία με ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς και Δήμους και συμμετέχει ως εισηγήτρια με δημοσιευμένες εργασίες της σε διεθνή συνέδρια. Ασχολείται με την τέχνη από νεαρή ηλικία και εκφράζεται μέσω αυτής όχι μόνο σε εκπαιδευτικό επίπεδο, αλλά και σε προσωπικό, προσπαθώντας σε κάθε στιγμή της ζωής της να την κάνει «κτήμα» της.

Εργογραφία
• «Γιατί με αφορά η τέχνη, οι πολλές διαστάσεις της και πως αξιοποιείται στη ζωή μας», εκδόσεις Ηδυέπεια, στον οποίο έλαβε μέρος με το κεφάλαιο «Κοινωνιολογία της Τέχνης», 2020.

Ασημίνα Μερτζάνη

Βασιλεία Βλάχου

Γεννήθηκα στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσα. Από μικρό παιδί θυμάμαι ότι πάντα κάτι μου έλειπε. Πάντα αναζητούσα να βρω καινούριους δρόμους και ενδιαφέροντα στη ζωή μου. Ένα μολύβι ή ένα στιλό ήταν πάντα στη παλάμη μου, άλλοτε για να γράφω και άλλοτε για να ζωγραφίζω. Με αυτόν τον τρόπο ταξίδευα και με γνώριζα, όλο και πιο πολύ. Ο έρωτας, κατόπιν ο γάμος και τα παιδιά μου, απέσπασαν αρκετό διάστημα από τις δικές μου ανησυχίες κι επικεντρώθηκα στην ανατροφή των παιδιών μου. Το γράψιμο μπήκε σε αναμονή και τα πινέλα πήραν δράση, όσο τα μικρά μου μεγάλωναν. Δημιούργησα δεκάδες εικόνες αποτυπώνοντας τες σε καμβά· έλαβα αλλά και συνεχίζω να λαμβάνω μέρος σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις εικαστικών. Όταν πια μεγάλωσαν τα μικρά μου και είχα μεγαλύτερη ελευθερία χρόνου σπούδασα υποκριτική στη δραματική σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου, όπου και γνώρισα έναν άλλο μαγικό κόσμο. Έναν κόσμο που δεν πρόλαβα να χαρώ, γιατί με πρόλαβε η πανδημία, που σφράγισε τα θέατρά μας. Η ανάγκη μου να εκφραστώ στο σανίδι, την περίοδο του εγκλεισμού, με ώθησε να γράψω και πάλι. Και αυτή τη φορά έγραψα φέρνοντας το σανίδι του θεάτρου στο σπίτι μου, στον υπολογιστή μου, στον ήχο των πλήκτρων που αβίαστα δέχονται την πίεση των δαχτύλων μου, καθώς αποτυπώνω τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου για το πώς θέλω να μεγαλώσουν τα καινούρια μου παιδιά.

Τα θεατρικά μου παιδιά!

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γιώργος Ξανθάκης

Γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι στη νεοκλασική Ερμούπολη της Σύρου, ως καθηγητής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών οφείλω το «ζῆν», στον κινηματογράφο το «εὖ ζῆν».
Είμαι πτυχιούχος της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης έχω σπουδάσει «Ιστορία κινηματογράφου, πρακτικές & Βασικές αρχές κινηματογράφου» στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είμαι τακτικό μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (Π.Ε.Κ.Κ.).
Το 2002 συμμετείχα στη διοργάνωση του προγράμματος «ΠΑΜΕ ΣΙΝΕΜΑ» του Υπουργείου Παιδείας, στα σχολεία των Κυκλάδων, ως εκπρόσωπος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Το καλοκαίρι του 2007 διοργάνωσα το «Φεστιβάλ Κινηματογράφου για παιδιά» στην Ερμούπολη της Σύρου, σε συνεργασία με την Πολιτιστική Επιτροπή του Δήμου Ερμούπολης.
Υπήρξα πρωτεργάτης στη δημιουργία της κινηματογραφικής λέσχης «ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ» στην Ερμούπολη Σύρου, συγγράφοντας & παρουσιάζοντας τις εισηγήσεις των προβολών.
Στο διάστημα 2017-2020 υπήρξα κινηματογραφικός συντάκτης στην Κυκλαδίτικη εφημερίδα «ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ», με την εβδομαδιαία στήλη “Σινεπιλογές”. Επιπλέον γράφω αναλύσεις ταινιών με αναφορά στη φιλμογραφία σκηνοθετών στο ηλεκτρονικό περιοδικό Τέχνης “Fermouart”. Κείμενά μου έχουν δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του «Κέντρου Μελετών & Ερευνών για το Σινεμά» και στο περιοδικό Τέχνης ‘’Fractal.gr’’ .
To 2017 δημιούργησα τη διαδικτυακή κινηματογραφική ομάδα, “CINEπιλογές’’ και είμαι ‘’External reviewer’’ στην κορυφαία πλατφόρμα για τον κινηματογράφο IMDb.

Κινητήρια δύναμη μου είναι η ρήση του Αντρέ Μπαζέν: “Ο κινηματογράφος είναι ένα ανοικτό παράθυρο στον κόσμο”.

Πρόσφατα έγινα τακτικό μέλος της Πα­νελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινη­ματογράφου.

Δημήτρης Καλαβέσιος

Ο Δηµήτρης Καλαβέσιος γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου µεγάλωσε και έκτοτε ζει. Σπουδάζει Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Κάπου στην εφηβεία του άρχισε να εξερευνεί τη ζωή και να καταγράφει όνειρα, πόθους και ψυχανεµίσµατα.

Συνεχίζει ακόµα στον ίδιο δρόµο της καταγραφής και προσπαθεί να βάλει και ο ίδιος ένα λιθαράκι συνείδησης στο ψηφιδωτό της κοινωνίας του µέλλοντος.

Έχει εκδώσει ακόμα το "Εκ µύστου τῷ µύστῃ (Θυµητάρι)" το 2017, το "Έμμετρα αθύρματα" το 2019 και το "Απόθεμα λευτεριάς" το 2020.

Ελένη Λ. Κολλυροπούλου

Η Ελένη Κολλυροπούλου γεννήθηκε στην Πάτρα, όπου και διαμένει. Είναι πτυχιούχος του Φιλοσοφικού τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Παν/μιου Αθηνών, όπου σπούδασε ως υπότροφος του ΙΚΥ. Έλαβε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Σύγχρονες τάσεις στην Ανάλυση και τη Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Είναι ιδρυτικό μέλος της Διεθνούς Eταιρείας Eλληνικής Φιλοσοφίας (ΔEEΦ), της Ελληνικής Φιλοσοφικής Εταιρείας (ΕΦΕ), της Ένωσης καθηγητών για την προαγωγή της Φιλοσοφίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΕΚΔΕΦ) και μέλος πολλών άλλων επιστημονικών σωματείων.
Έχει παρακολουθήσει επιστημονικά συνέδρια (φιλοσοφίας, γλωσσολογίας, παιδαγωγικών) και έχει λάβει μέρος στη διοργάνωση πολλών από αυτά.
Έχει άριστη γνώση των Νέων Τεχνολογιών και της διδακτικής τους αξιοποίησης, έχοντας λάβει σχετική επιμόρφωση και πιστοποίηση. Επίσης έχει πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης σε θέματα «Οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης» και «Συναισθηματικής νοημοσύνης και διοίκησης. 

Συμμετείχε σε επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με: διοίκηση και οργάνωση της σχολικής μονάδας, εκπαίδευση ενηλίκων, προγράμματα σπουδών, διδακτική, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δημιουργική γραφή, θεατρική παιδεία, υποκριτική, παραδοσιακή μουσική και χορός, ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων, μαθησιακές δυσκολίες, διαχείριση ζητημάτων διαπροσωπικής συμπεριφοράς στη σχολική τάξη, αποκλίνουσες συμπεριφορές μαθητών – παιδαγωγική αντιμετώπιση, σχολική βία, παιδική παχυσαρκία, υγιεινή διατροφή, πρώτες βοήθειες, διαχείριση κρίσεων, περιβαλλοντικά κ.λπ.
Υπηρετεί τη δημόσια εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός Φιλόλογος από το 1990 και έχει αναλάβει καθήκοντα Δ/ντριας επί δύο έτη (1996 – 1998). Ως εκπαιδευτικός έχει ασχοληθεί με πλήθος εκπαιδευτικά προγράμματα, πολιτιστικά, περιβαλλοντικής, αγωγής υγείας κ.λπ. με πολλές τιμητικές διακρίσεις και βραβεύσεις.
Ήταν επιμορφώτρια των εκπαιδευτικών της Δ/νσης β΄/θμιας εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας στα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπ/σης σε νέα διδακτικά πακέτα (διδασκαλία Αρχαίων και Νέων Ελληνικών) (2006).
Έχει ασχοληθεί με κριτική και παρουσίαση βιβλίων και επιστημονικών συνεδρίων με αντίστοιχες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά. Συμμετείχε στο συλλογικό έργο Κ. Βουδούρη (εκδ.), «Έρωτας, Παιδεία και Φιλοσοφία» με το άρθρο «Ψυχή, Αλήθεια και Επικοινωνία».
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ελένη Λ. Κολλυροπούλου
Κωνσταντίνος Ζαΐρης

Κωνσταντίνος Ζαΐρης

Ο Κωνσταντίνος Ζαΐρης γεννήθηκε στο Πειραιά. Είναι φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με αντικείμενο τις σύγχρονες τεχνικές του μάνατζμεντ, τις δεξιότητες ηγεσίας, τις τεχνικές διαπραγμάτευσης και λήψης αποφάσεων. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή άρθρων που σχετίζονται με το ευρύτερο αντικείμενο της Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Κωνσταντίνος Τζίμας

Ο Κωνσταντίνος Χ. Τζίμας γεννήθηκε το 1965 στις Φιλιάτες Θεσπρωτίας, μεγάλωσε στην Πέρδικα κι έχει καταγωγή από τον Αυλότοπο Σουλίου. Είναι εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Κατέχει πέντε πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών με κατεύθυνση τη διοίκηση της εκπαίδευσης, τη λογοτεχνία και τη δημιουργική γραφή. Ήταν πρώην διευθυντής εκπαίδευσης Κέρκυρας και Ζακύνθου, έχοντας διατελέσει σε όλες τις θέσεις διοίκησης της εκπαίδευσης.
Είναι μέλος πολιτιστικών φορέων κι επιτροπών, μα πάνω απ’ όλα στον ίδιο επικρατεί η αγάπη και ο προβληματισμός για το μέλλον της εκπαίδευσης.
Έχει εκδώσει δύο βιβλία. Το συγγραφικό του έργο και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα, αφορούν την εκπαίδευση με τη διοίκησή της, καθώς επίσης η μελέτη και η διδακτική της λογοτεχνίας με κατεύθυνση τη δημιουργική γραφή.

Κωνσταντίνος Φίλης

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Διον. Φίλης είναι καθηγητής φιλόλογος και από το 2016 διδάκτωρ του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα. Οι γονείς του, συνταξιούχοι φιλόλογοι, και κυρίως ο πατέρας του, επίτιμος σχολικός σύμβουλος των Φιλολόγων, του ενέπνευσαν την αγάπη για τη Φιλολογία.
Δίδαξε από το 2003 έως το 2009 στο ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο «ΑΛΚΙΝΟΟΣ» στην Κέρκυρα και από το 2010 υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση.

Λεβέντη Εύη

Η Εύη Λεβέντη αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή, στο Πανεπιστημίου Κύπρου Frederick. Έχει εκπαιδευτεί σε ψυχομετρικά εργαλεία, διαγνωστικά τεστ και έχει επάρκεια για τη χορήγηση, παρέμβαση, βαθμολόγηση και ερμηνεία εξεταστικών αποτελεσμάτων. Έχει λάβει μετεκπαίδευση σε πρόγραμμα κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Εδώ και έντεκα χρόνια εργάζεται στον τομέα της εκπαίδευσης, αξιολόγησης και παρέμβασης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και επιπρόσθετα προβλήματα συμπεριφοράς. Από το 2009 παρακολουθεί τριετές πρόγραμμα κατάρτισης στην Συνθετική Συμβουλευτική πιστοποιημένο από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας - E.I.C.P. και από την  European Federation of Integrative Counselling & Psychotherapy. Τα σημερινά της ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη των επιδράσεων της Τέχνης και της Φύσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη συγκέντρωση προσοχής, στο άγχος και γενικότερα στις ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες που μπορεί να βιώνει ένας παιδί. Μελετά το σχεδιασμό της έρευνας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα περιλαμβάνει έννοιες που συνδέονται με την Τέχνη και την Φύση προάγοντας τη δημιουργικότητα και την ανθρώπινη ανάπτυξη. Βάση αυτού θα αποτελούν, οι αναπτυξιακές και ψυχολογικές θεωρίες με ευρύτερο στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την αύξηση της αυτοεκτίμησης, αυτογνωσίας, την αντιμετώπιση του άγχους και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, Απώτερος στόχος είναι να αποκτηθούν ολοκληρωμένες εμπειρίες που θα οδηγήσουν το παιδί να αντιμετωπίσει γνωστικές, ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, να ανακαλύψει τις κλίσεις, τα ταλέντα και τελικά να ανθίσει αξιοποιώντας όλη τη δυναμική του.

Μαρία Αθανασέκου

Μαρία Αθανασέκου

Η Δρ. Μαρία Αθανασέκου είναι Ιστορικός Τέχνης, απόφοιτη της Φιλοσοφικής Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, διδάκτωρ της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ και εκπονεί μεταδιδακτορική έρευνα στην Εκπαιδευτική Πολιτική στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Frederick και είναι ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Επίσης, έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και σε άλλα πανεπιστήμια. Είναι μέλος της ευρωπαϊκής ερευνητικής ομάδας COST Action με την ιδιότητα της εκπροσώπου της Ελλάδας στη δράση με στοιχεία: «Perinatal Mental Health and Birth-Related Trauma: Maximising best practice and optimal outcomes» (DEVoTION) CA18211 (μέλος του Management Committee).

Δίνει διαλέξεις για θέματα Ιστορίας Τέχνης σε ποικίλους φορείς και συνεργάζεται σταθερά με το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Συμμετέχει με ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια, άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, έχει γράψει κεφάλαια σε βιβλία, έχουν εκδοθεί τρία βιβλία της σε έντυπη μορφή και δύο σε ηλεκτρονική. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα είναι πολλά και τα συνδυάζει πάντα με γνώμονα την τέχνη, τη θεραπεία και την εκπαίδευση. Έχει μετεκπαιδεύσεις και επιμορφώσεις στην Εικαστική Θεραπεία, την Ειδική Αγωγή, Ψυχολογία, Νευρολοψυχολογία, Λαογραφία κ.ά., και είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων.

Η προσέγγιση της στην τέχνη είναι διαθεματική καθώς δανείζεται από αδερφές επιστήμες (όπως η Ανθρωπολογία, Ψυχολογία, Λαογραφία, Κοινωνιολογία) φιλοδοξώντας και ελπίζοντας τη δημιουργία σχέσης των φοιτητών/εκπαιδευόμενων με την τέχνη. Της αρέσει να αφηγείται ιστορίες της τέχνης, να μοιράζεται και να επικοινωνεί μέσω της εικόνας. Πιστεύει ότι η τέχνη έχει μεγάλη δύναμη και ιστορίες να μας πει, πολλές, αν όχι όλες, μας αφορούν ή θα μας αφορούν σε κάποια από τις περιόδους της ζωής μας, όσο διευρύνεται το υπαρξιακό μας πεδίο.


Εργογραφία
• «A concise approach to Modernism in art: Cultural moments of the history and theory of art». Μαζί με τον Αλέξανδρο Αργυριάδη. Διαθέσιμο από το Amazon, 2020.
• «Γιατί με αφορά η τέχνη. Οι πολλές διαστάσεις της τέχνης και πως αξιοποιείται στη ζωή μας». Επιμέλεια/ συγγραφή συλλογικού τόμου: Μαρία Αθανασέκου. Εκδόσεις Ηδυέπεια, 2020.

Μαρία Καρλή

Η Μαρία Καρλή γεννήθηκε στον Πειραιά. Εργάζεται ως Παιδαγωγός στους Παιδικούς Σταθμούς του δήμου Αγ. Ιωάννη Ρέντη από το 2000.

Τα καλοκαίρια της πάντα βρίσκει χρόνο κι επισκέπτεται το χωριό της, την Πύλο Ν. Μεσσηνίας· ένα όμορφο ησυχαστήριο αλλά ταυτόχρονα πηγή έμπνευσης, αρμονίας, ξεγνοιασιάς και ξεχωριστών αναμνήσεων.

Η αγάπη της για τα παιδιά την οδήγησε να ακολουθήσει σπουδές ως Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας: I.E.K. ΞΥΝΗ Β. Βρεφονηπιοκόμου, Higher National Diploma in Early Childhood Studies MEDITERRANEAN COLLEGE και Στέλεχος Δημιουργικής Απασχόλησης ΚΕΚ ΜΕΝΤΩΡ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ. Παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα: «Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη στην Πρώτη Παιδική Ηλικία» στο ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ και σεμινάριο με θέμα: «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Λειτουργία Παιχνιδότοπων», σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Παιγνιοθήκης.

Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο στο Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων Πειραϊκού Συνδέσμου, ενώ παλιότερα είχε ασχοληθεί ερασιτεχνικά με το τραγούδι στο μουσικό τμήμα του δήμου Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Έτσι οδηγήθηκε να ψάξει να βρει κι άλλους τρόπους επικοινωνίας σε εποχή καραντίνας.

Ως άνθρωπος, που την χαρακτηρίζει η αισιοδοξία, η ευαισθησία και η αγάπη, βρήκε τον τρόπο να τα μοιραστεί και να τα επικοινωνήσει μέσα απ’ τα παραμύθια της. Έτσι δημιουργήθηκαν τόσο απλά κι αληθινά τα δυο της παραμύθια: τα «Χελιδοφτερουγίσματα» που είναι υπό έκδοση και «Το μαγικό ταξίδι της Χρυσαλλίδας!». Δυο παραμύθια για μικρά και μεγάλα παιδιά, που μέσω της αγνότητας εκφράζουν το θάρρος και την πίστη που κρύβουμε μέσα μας.

Τόσο απλά κι αληθινά όσο είναι και
η αγάπη της για το κάθε παιδί, για κάθε άνθρωπο...

Μαρία Χρήστου

Γεννήθηκε στον Πειραιά, όπου και μεγάλωσε. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξειδικεύτηκε, μετά από πολλά σεμινάρια και ειδικά μαθήματα -εντός και εκτός Πανεπιστημίου- στα Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), στην Έκθεση-Έκφραση και στη Λογοτεχνία κατεύθυνσης. Είναι εισηγήτρια φιλολογικών σεμιναρίων για τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων καθώς και τη μεθοδολογία αξιολόγησης - διόρθωσης των γραπτών. σ Ασχολείται με την ψηφιοποίηση φιλολογικού υλικού και τη δημιουργία online βοηθημάτων σε μορφή e-book και βίντεο. σ Εδώ και 20 χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία μαθημάτων, κυρίως διαδικτυακά, και με τη συγγραφή βοηθημάτων. σ Τον Σεπτέμβριο του 2019 κυκλοφόρησε η σειρά βοηθημάτων της στην Έκφραση - Έκθεση για τις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου. σ Περισσότερες πληροφορίες: Α΄, Β΄, Γ΄ Λυκείου mariafilologos.gr, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Νίκος Κόκκορης / Nikos Kokkoris

O Nίκος Κόκκορης κατάγεται από τις Αραχαμίτες Αρκαδίας, την αρχαία Μαινάλιο χώρα. Είναι απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο McGill University (Montreal, Καναδάς).
Η ποιητική του διαδρομή ξεκίνησε με τον υπερρεαλισμό, την αυτόματη γραφή της διερεύνησης του ασυνειδήτου, την απελευθέρωση της φαντασίας, χωρίς τον έλεγχο της λογικής.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, γνώρισε τον Ιάπωνα μέντορά του, που τον οδήγησε στα μονοπάτια της Ιαπωνικής ποίησης Ηaiku.
Η συμπυκνωμένη Ιαπωνική ποιητική ευφυΐα και σοφία, η φύση, οι εποχές, τα χρώματα, η ομορφιά των λέξεων και των αντιθέσεων υιοθετήθηκαν από τον ποιητή σε ελεύθερo αποφθεγματικό & εξελληνισμένο ύφος παρά τις αυστηρές Ιαπωνικές ποιητικές νόρμες.
Είχε έντονα γραφική ανθοφορία, αλλά και μεγάλες περιόδους αγρανάπαυσης, διότι ο ποιητής σε σχέση με τον επαγγελματία manager απαιτούσε όχι την ειρηνική συνύπαρξή τους, αλλά την απόλυτη ανεξαρτησία ρόλων.
Ένα μέρος του ποιητικού έργου είναι γραμμένο στην Αγγλική γλώσσα.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Nikos Kokkoris stammt aus dem arkadischen Dorf Arachamites, das in der antiken Landschaft Maenalia liegt. Er ist Absolvent der Athener Panteion University und hat an der McGill University im kanadischen Montreal einen Postgraduierten-Studiengang in „Unternehmensmanagement“ absolviert. Anfangs war seine Lyrik noch vom Surrealismus geprägt: das „Automatische Schreiben“, die Erforschung des Unterbewussten und die Befreiung der Phantasie ohne Kontrolle durch die Vernunft waren die Erkennungsmerkmale dieser ersten Schaffensperiode. Während seines Studiums in Kanada lernte er seinen japanischen Mentor kennen, der ihn auf den Pfad der japanischen Gedichtform Haiku führte. Kokkoris hat diese japanische Form komprimierter dichterischer Einsicht und Weisheit mit ihren farbenprächtigen Naturbeschreibungen und der erhabenen Schönheit der Wörter und Gegensätze, ihren strengen poetischen Normen zum Trotz, auf freie bildsprachliche und gräzisierte Weise in seine eigene Lyrik übertragen. Er blickt auf sehr produktive Schreib-, aber auch längere Ruhephasen zurück, beanspruchte doch der Dichter Kokkoris im Verhältnis zum professionellen Manager Kokkoris nicht deren friedliche Koexistenz, sondern die absolute Rollenunabhängigkeit. Ein Teil seines lyrischen Werks ist in englischer Sprache verfasst.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Νίκος Κόκκορης / Nikos Kokkoris
Νίκος Σουβατζής

Νίκος Σουβατζής

Ο Νίκος Σουβατζής γεννήθηκε στο Βερολίνο το 1977. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα.
Ασχολείται με την πεζογραφία και την ποίηση. Ποιήματά του έχουν μεταφραστεί στα ισπανικά, στα γαλλικά και στα αγγλικά και έχουν δημοσιευτεί σε λογοτεχνικά περιοδικά και ανθολογίες.
Έχει εκδώσει μια συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Αναχώρηση» και μια ποιητική συλλογή με τίτλο «Χειμερινή ισημερία».

Παμέλα Τσάτση

Η Παμέλα Τσάτση έχει σπουδάσει Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τον Μάη του 2018 συμμετείχε στη θεατρική παράσταση “Paralogism” από τη θεατρική ομάδα “Καλειδοσκόπιο” και σε σκηνοθεσία Διονύση Σάββα στο θέατρο “Αλκμήνη”.

Τον Απρίλιο του 2019 κυκλοφόρησε η πρώτη της ποιητική συλλογή: “Σιντριβάνια για σάουντρακ” από τις εκδόσεις “Κάκτος”.

Παμέλα Τσάτση
Image
Εκδοτικός οίκος που εκπέμπει την αγάπη και το μεράκι του στην έκδοση βιβλίων, προσφέροντας το καλύτερο στους αναγνώστες και στους συγγραφείς του

Εκδόσεις ἡδυέπεια

Διεύθυνση: Ευδόξου 61 Αθήνα 117 43

Τηλέφωνο: 210-2932556

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.